Na to pytanie w jednym zadaniu moglibyśmy odpowiedzieć: dopasowujemy się do realiów rynku i potrzeb klientów, po to, by osiągać jak najlepsze efekty. Dlatego szablonowa oferta agencji nie istnieje.
A co to oznacza w praktyce? Każdy nowy klient to dla nas nowe wyzwanie. Naszą pracę rozpoczynamy od gruntownej analizy potrzeb marki oraz wyznaczenia celów naszej pracy. W zależności od nich dobieramy odpowiednie narzędzia i sposób komunikacji. Działamy kompleksowo i elastycznie, dlatego zakres współpracy uzależniony jest od sytuacji marki.
Możemy jednak wyodrębnić kilka obszarów, wokół których zazwyczaj toczy się nasze agencyjne życie:
- W ramach działań Public Relations tworzymy strategie komunikacji, budujemy relacje z dziennikarzami oraz otoczeniem firmy. Dbamy o to, by jej wizerunek był spójny, a informacje o marce, którymi dzielimy się ze światem – ciekawe i użyteczne.
- Content marketing to działania komplementarne. W naszym wydaniu polegają na tworzeniu interesujących treści – zarówno tekstów, jak i grafik. Dbamy, by były to materiały merytoryczne i inspirujące. Takie, które są faktycznie użyteczne. Takie, które chce się zapisać, zapamiętać i którymi pragnie się podzielić z innymi.
- Działania w mediach społecznościowych (Social Media) to prawdziwe wyzwanie – trzeba być otwartym i czujnym, zawsze on-line, a przy tym rozumieć naturę bezpośredniej komunikacji. Doświadczenie, opanowanie i poczucie humoru zdecydowanie pomaga nam w tym zadaniu.
- Organizacja eventów wymaga z kolei pogodzenia dobrego planu z umiejętnością improwizacji. Targi wewnętrzne, konkursy, dni otwarte – wszystko potrafimy dopiąć na ostatni guzik.
- Nasza oferta nie byłaby kompleksowa, gdybyśmy nie oferowali tworzenia stron internetowych, a następnie ich pozycjonowania oraz promocji w wyszukiwarkach (SEM). Tworzymy rozwiązania zgodne z trendami i wytycznymi Google.
- Żaden z naszych projektów nie obejdzie się bez dobrych zdjęć czy grafik. Bez obaw – tym też się zajmujemy 🙂