W działaniach Public Relations stawiamy przede wszystkim na relacje. Gruntownie poznajemy markę, z którą będziemy współpracować, sprawdzamy, co sądzą o niej inni i dlaczego. Znajdujemy jej mocne strony, weryfikujemy problemy, z którymi się boryka. Identyfikujemy odbiorców i kanały, przez które jesteśmy w stanie skutecznie do nich docierać. Odnajdujemy dziennikarzy zainteresowanych tą tematyką i dowiadujemy się, czego potrzebują.
Dla nas PUBLIC RELATIONS to użyteczność i rzetelność.
Dbamy o to, by artykuły i informacje prasowe, które tworzymy, były przydatne i odpowiadały na aktualne potrzeby – mediów i rynku.
Nasze zadania wykonujemy z zaangażowaniem – dużo analizujemy, szukamy nowych ciekawych dróg dotarcia i sposobów prezentacji. Na bieżąco śledzimy trendy i szukamy w tych falach miejsca na naszą deskę.
Działamy w oparciu o strategie, wyznaczamy sobie cele i badamy efektywność naszych działań.
Strategia komunikacji
Nasza propozycja komunikacji dla marki. Kompleksowa strategia zawierające cele i sposoby ich weryfikacji, dokładny opis grupy docelowej wraz z personami, kanały i narzędzia komunikacji, a także kluczowe przesłanie marki i opis jej tożsamości. Dokument, który powstaje w wyniku wielu rozmów, analiz i testów oraz bacznej obserwacji otoczenia.
PR ekspercki
Nasi klienci to prawdziwi mistrzowie w swoim fachu. Naszym zadaniem jest pokazanie tego odbiorcom marki. W tym celu uważnie przeglądamy materiały techniczne, informacje produktowe, dopytujemy specjalistów. Z drugiej strony poznajemy oczekiwania dziennikarzy i czytelników ich mediów. A potem łączymy te światy – za pomocą merytorycznych, przydatnych informacji i artykułów prasowych. Nasi klienci chwalą ich poziom oraz pomysły na wykorzystanie i przedstawienie informacji.
PR produktowy
W pędzącym wciąż do przodu świecie nietrudno jest przegapić perełki. Naszym zadaniem jest przebicie się do świadomości odbiorców z informacją na temat produktów czy usług naszych klientów. Robimy to precyzyjnie, bo dobrze znamy grupę docelową. Robimy to ciekawie, bo tylko takie informacje zapadają w pamięć.
PR korporacyjny
Firma na swoją markę pracuje w każdym aspekcie swojej organizacji. Dbamy o to, by wizerunek był spójny – zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz jej struktur. Reprezentujemy markę w kontaktach z mediami, bliższym i dalszym otoczeniem. Stoimy na straży jej wartości. Angażujemy w działania, które są zgodne z jej filozofią i podejściem do biznesu.
Komunikacja antykryzysowa
Nawet najlepszym zdarza się potknięcie. Kluczem do zachowania zimnej krwi i wyjścia z tej sytuacji z twarzą jest dobre przygotowanie, dokładne zebranie informacji, analiza możliwych rozwiązań. I to wszystko w błyskawicznym tempie. Możesz na nas liczyć, gdy wokół zrobi się gorąco.