Media społecznościowe szturmem wdarły się do świata marek i na zawsze zmieniły sposób komunikacji. Początkowo wszystkie firmy chciały mieć profile na Facebooku. Później pojawiły się wątpliwości. Czy to dla nas? Czy taka obecność może jakoś wesprzeć nasz biznes? Czy będziemy potrafili się tam odnaleźć? Na te pytania pomagamy odpowiedzieć naszym klientom.
ANALIZA I WYZNACZANIE CELÓW DLA SOCIAL MEDIÓW
Naszą pracę rozpoczynamy od analizy branży, grup docelowych, identyfikujemy potrzeby marki i dopasowujemy do nich cele komunikacji. Ten etap jest najważniejszy – pomaga nam odpowiedzieć na pytanie, czy i w jakich kanałach marka może realizować swoje cele.
WYBÓR KANAŁÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Kiedy uznajemy, że grupa docelowa naszego klienta korzysta aktywnie z mediów społecznościowych, ustalamy z jakich kanałów. To dopasowanie pomoże nam określić, gdzie warto zaistnieć z marką. Niezależnie od tego, czy badania grupy docelowej wskażą na Twittera, Facebooka, Instagrama, Pinteresta, Youtube czy Snapchata, niezwykle ważny jest także kolejny krok – stworzenie strategii.
STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIA
O tym, jak działać w wybranych kanałach, co prezentować, kiedy i w jaki sposób, mówi nam strategia komunikacji. To dokument, który tworzymy dla każdego, kto będzie reprezentował markę w mediach społecznościowych. Wyznaczamy w niej cele i kierunki działań, koncepcje i metody weryfikacji efektów.
OBSŁUGA KANAŁÓW SOCIAL MEDIA
Media społecznościowe żyją 24/7, niezależnie od weekendów i świąt. Dlatego w ramach obsługi kanałów naszych klientów pełnimy dyżury i zawsze czuwamy na posterunku! Zajmujemy się kanałami kompleksowo: od tworzenia grafik, contentu, przez odpowiadanie na wiadomości, aż po analizę statystyk.
KAMPANIE REKLAMOWE W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
W Social Media możesz bardzo precyzyjnie dotrzeć do ściśle określonej grupy użytkowników. Jest to możliwe nie tylko dzięki zaawansowanym algorytmom tych mediów, ale także dlatego, że użytkownicy chętnie dzielą się w nich informacjami o sobie. To właśnie dlatego reklamy w mediach społecznościowcych postrzegamy jako mniej irytujące – są lepiej dopasowane do naszych zainteresowań. W zależności od zakładanych celów stworzymy dla Ciebie idealną kampanię.