Jesteśmy agencją 360 – a to oznacza, że łączymy kompetencje agencji marketingowej, agencji Public Relations, agencji interaktywnej, a nawet – agencji eventowej. Dopasowujemy się elastycznie do wymagań i potrzeb naszych klientów – od realizacji zadań projektowych czy bardziej złożonych kampanii, przez działania związane stricte z Public Relations czy CSR, aż po funkcjonowanie jako kompleksowy zewnętrzny dział marketingu. Pracujemy z prawdziwym zaangażowaniem, dzięki czemu nawet obudzeni w środku nocy wymienimy co najmniej 10 powodów, dla których warto z nami współpracować. Zaczynamy?
Wieloletnie doświadczenie. Istniejemy od 2009 roku. Z sentymentem wspominamy czasy, kiedy ludzie lubili czytać dłuższe teksty niż posty na Facebooku… I choć świat się zmienił, a właściwie wciąż zmienia się na naszych oczach, my wiemy jak nasze doświadczenia wykorzystać w nowej rzeczywistości.
Elastyczność. Zmieniają się nie tylko zwyczaje konsumentów, ale i potrzeby firm. Dlatego dopasowujmy się do aktualnych potrzeb i możliwości klientów.
Szeroka wiedza, horyzonty i ciągły rozwój. Każde wyzwanie traktujemy jako okazję do nauki. Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami oraz technologiami i nie boimy się wykorzystywać ich w naszej codziennej pracy.
Kompleksowość. Choć nasze serca biją szybciej, gdy działamy w obszarze Public Relations, z którego wyrośliśmy, oferujemy naszą pomoc koncepcyjną, koordynacyjną i operacyjną także przy tradycyjnych elementach marketingu, takich jak strony WWW, mailingi, grafiki, folder, eventy czy działania w Social Mediach
Długoletnia współpraca. Nasza największa duma. Dotychczas żaden ze stałych klientów nie zrezygnował z naszych usług. Dobrze się znamy, rozumiemy i wiemy, że dopasowanie to klucz do każdego trwałego związku.
Prawdziwe zaangażowanie. Osoby odpowiedzialne za markę muszą doskonale znać jej produkty i rozumieć jej filozofię. Poświęcamy wiele czasu i energii, by niełatwo było nas czymś zaskoczyć.
Otwartość, pasja i uczciwość. Lubimy to, co robimy i robimy to na 100 procent.
Umiejętność słuchania. Aby poznać i zrozumieć potrzeby konsumentów, dziennikarzy i naszych klientów zadajemy odpowiednie pytania i uważnie słuchamy odpowiedzi.
Stały zespół. Nie współpracujemy z przypadkowymi ludźmi. Jesteśmy zgranym zespołem, a nasi klienci zawsze wiedzą, kto odpowiada za prace na rzecz ich marki.
Gotowość na wszystko. Dobrze przygotowanie scenariusze, odporność na stres, umiejętność improwizacji i radzenia sobie w każdej sytuacji powoduję, że nawet kryzysowe momenty nie są nam straszne.